BERGURU DENGAN KEITH CODE

KEITH CODE a.k.a. KEITH CORNER

eh pembetulan- berguru dengan anak Keith Code. hahahaha soriiii genggggggg

Sedang aku dok berangan-angan entah bila la nak dapat belajar dengan Keith Code nih. Tiba-tiba sorang rakan biker hantarkan beberapa keping gambar rakannya yang dapat rezeki belajar dengan anak Keith Code. Siapa Keith Code? ok boleh tengok di link ini biogafi keith code

Aku pun terlopong! What? OMG Keith Code ni idola setiap racer dengan ilmu dan kajian yang dia buat. Aku sendiri pun dah habis baca the cornering bibble "A twist of the wrist 2" hasil kajian Keith Code sendiri. Video dan penulisan dia lah jadi bahan rujukan aku selepas aku belajar dari rakan2 yang kaki main trek. Faham sedikit demi sedikit. sekali fuh ada juga hamba Allah dapat rezeki belajaq dengan anak Keith Code.

                                                                                                         Nama Hamba Allah ni Hakim Mutalib, aku xdapat banyak detail pasal dia, inshaallah suatu hari nnt aku pi cari dia, lagi pun member kepada member aku ja. Dia belajar dengan anak Keith Code di Philip Island. Seminggu belajar USD 9000, perrgghh!! cuba convert ke duit malaysia berapa? hehehe paham2 je lah.

dapat tunggan BMW S1000 masa belajaq pergh!!!
peerrgghh!!!!
peergghh!!!
bila aku nak dapat peluang camni hahahhahaha

Tahniah aku ucapkan kepadamu wahai Hakim Mutalib! nanti aku nak cari hang plak nak korek2 sikit ilmu

ok di bawah ni semuaadalah gambar yang dikongkikan melalui wassap kepada aku.

thanks bro atas perkongsian ini dan banyak support aku untuk buat blog ni, tak lupa juga memanda wazer wadat yang banyak membantu. dan juga ribuan terima kasih kepada rakan2 yang sudi berkongsi ilmu dengan aku.                                                      

OK DIBAWAH DIGAMBAR YANG KONGSIKAN DAN RAKAN AKU NI MINTA AKU UPDATE DALAM BLOG AKU NIH. INSPIRASSIIIIIII..... BRRROOOO
WWOOOOOTTT WWWOOOOTTTT



DAPAT SIJIL TUUUU....








                      OK YANG NI ANAK KEITH CODE. BAPAK BOREK ANAK RINTIK




BERAPI LUTUT FUUUHHH